preloder

SALUTER MOTI

YÜKSEK İNDÜKSİYON MANYETİK STİMÜLASYON CİHAZI

SALUTER MOTI elektromanyetik olarak uyarılmış elektrik akımları ile algısal (hasta tarafından görülen ve henüz herhangi bir zararı olmayan) uyarım sağlar,bunun sonucunda hızlı ve güçlü analjezik bir etki elde eder,kan akışının işlevini iyileştirir. Cihaz,sinir uyarılarını tedavi alanından merkezi sinir sistemine yönlendirir. Bu uyarılar değerlendirilir ve sonrasında uygun sinyaller üretilip tedavi alanına yönlendirilir. Böylece, sadece zarar görmüş sinir kanallarının işlev bozukluğunu gidermekle kalmaz, aynı zamanda da istenen terapötik etkilerin,etrafa saçılan istenmeyen birikmiş parçacıklar (dispersiyon etkisi) ya da kronik sert doku salınımı (tiksotropik etkiler) gibi,gerçekleşmesini sağlar.

Açıklama

Cihazımız eşsizdir. Yüksek yoğunlukta uyarılmış elektrik akımları, güvenli motorik etkiler sağlar. Aplikatör hem fazik hem de tonik(gergin) kaslarda, yeterli derinlikte ve bir kas için istenen aralıkta, temassız kas liflerinin kasılmasını etkiler.

Yararlı Bulgu Örnekleri
  • Ağrılı dejeneratif ve post travmatik kas-iskelet sistemi hastalıkları
  • İktus veya CNS yaralanmaları sonrası zayıf ve spastik parezi
  • Vücudun kas dengesizliği eksen sistemi – tekrarlayan siyatik ile ilişkili sırt ağrısı
  • Bacaklarda kılcal damar kan dolaşımı bozuklukları
  • Ekstremite nöropatisi
  • Eğitimsiz kasların güçlendirilmesi
  • Pelvik kasların temassız uyarımı (stres-inkontinans ve bazı prostat sendromlarının destekleyici tedavisi, pelvik ağrı sendromları)
  • Cinsel işlev bozukluğu, nöropatik ve vasküler etiyoloji
Ana Avantajlar
  • SALUTER MOTI ünitesi tarafından üretilen akım yoğunluğu kaynaklı temassız elektrik akımları yüzlerce A/m² ye kadar ulaşır; bu hastanın tedaviyi sadece öznel olarak algılamasına sebep olabilir, ama aslında spastik kaslar tersine gevşerken, gevşek veya felç olmuş kaslar daralmaktadır.
  • Verimlilik, manyetik etkileri büyük ölçüde aşar, ultrason veya benzeri prosedürler ve prosedürün süresi çok kısa olabilir.
  • Vücut kısımlarına ulaşılması zor,temassız uygulamalar.

Bir Prosedürün Gidişatını Kontrol Etme

Aygıtın kontrol bilgisayarı, belirli bir hastaya uygun prosedürü uyarlamayı mümkün kılar. Kullanıcı bu nedenle terapinin yoğunluğunu, nabız paketinin uzunluğunu ve paketler arasında duraklamaları veya gerçekten bir bütün olarak terapinin bölünmesini kontrol edebilir. Ayrıca, aparat süreklilik arz eden nabız paketlerini, tek bir nabız paketinin üretimini veya sadece bir uyaranın fonksiyon rejimini seçmeyi mümkün kılar. Prosedürün parametreleri aynı anda biyomedikal etki ile birbirine bağlıdır ve bu nedenle bilgisayar kontrol sistemi sadece parametre değerlerinin kabul edilebilir ve güvenli bir kombinasyonunu seçer.